Předmět: Výtvarná výchova |
Ročník: 4. |
||
Očekávané výstupy z RVP ZV |
Školní výstupy |
Učivo |
Přesahy a vazby (mezipředmětové vztahy, průřezová témata) |
Žák: |
Žák: |
|
|
- při vlastních tvůrčích činnostech pojmenovává prvky vizuálně obrazného vyjádření; porovnává je na základě vztahů ( světlostní poměry, barevné kontrasty, proporční vztahy a jiné) |
- zpřesňuje proporční vyjádření
|
- postava, zvíře, rostlina |
OSV/1-3 Matematika |
|
- používá redukovanou škálu barev |
- předměty dvěmi nebo třemi barvami |
|
- užívá a kombinuje prvky vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu k celku: v plošném vyjádření linie a barevné plochy; v objemovém vyjádření modelování a skulpturální postup; v prostorovém vyjádření uspořádání prvků ve vztahu k vlastnímu tělu i jako nezávislý model |
- dokáže vymodelovat jednoduchou figuru |
- modelování |
MV/4 |
|
- užívá a kombinuje linie a barevné plochy |
- kombinace linií a barevných ploch |
|
|
- prostorově vyjadřuje skutečnost |
- prostorové modely |
|
- při tvorbě vizuálně obrazných vyjádření se vědomě zaměřuje na projevení vlastních životních zkušeností i na tvorbu vyjádření, která mají komunikační účinky pro jeho nejbližší sociální vztahy |
- vytváří výtvarnou práci s komunikační výtvarnou hodnotou |
- plakát, ilustrace, obal knihy (koláž) - piktogramy (návrhy sport. disciplin) - erby |
MEV/3,6,7 |
- nalézá vhodné pro vizuálně obrazná vyjádření vzniklá na základě vztahu zrakového vnímání k vnímání dalšími smysly; uplatňuje je v plošné, objemové i prostorové tvorbě |
- umí ztvárnit pozorovaný objekt |
- ovoce, zelenina |
|
|
- zvládá proporcionální vztah mezi pozorovanými věcmi |
- zátiší |
|
ZŠ Olešná
Olešná 54
ZŠ: 725 596 413
MŠ: 725 596 412
jídelna: 565 325 366
Vytvořeno službou Webnode